søndag den 7. september 2008

Fra Stevnstrup til Randers

Vejret var for en gangs skyld langt bedre end forudsagt, da jeg sammen med Ivar, Ole, Morten, Lasse og Lars søsatte pontonbådene ved Stevnstup svinget i Gudenåen. Planen er at vi skal drifte mod Randers og på vejen fiske efter gedder.
Ivar prøver min nye 12 volts pumpe der sætter fuld tryk på pontonnen på under et minut!
Ole har fluer klar - mon gedderne også er det?

Jeg har også monteret min favoritflue!

Holdet: Lasse, Morten, Ivar og Ole

Lasse og Morten skulle prøve deres nye investeringer !

Ole har kroget en gedde...

Lille ilter Gudenågedde...

I det "Blinde Løb"

Indsejlingen vokset til. Må hellere huske min foldesav næste gang!

Lasse skulle lige vende sig til at fiske fra pontonbåden. Det gik stærkt - ligesom da gedden huggede!

Havde tre fisk i hånden og et par tilbud. Så en del dovne gedder der blev skræmt da jeg sejlede hen over dem.

Lars fisker nedstrøms motorvejsbroen

Det er Randers Regnskov og ikke en UFO der ses bag Ivar!Randers Hav. Så pakker vi sammen...

Ingen kommentarer: